Plakaty są dobrym sposobem na rozreklamowanie wydarzenia bądź produktu. Rozklejając je w popularnych lokalizacjach sprawimy, że wielu przechodniów dowie się o tym, na czym nam zależy. Zlecenie na plakaty do druku możemy złożyć w specjalnej drukarni bądź też agencji reklamowej. Zanim jednak to zrobimy, dobrze będzie, jeśli przygotujemy projekt plakatu. Podpowiadamy, co powinno się na nim znaleźć.

Wyeksponowany tytuł lub hasło

plakat do druku

Na górze plakatu powinna znaleźć się nazwa organizowanego wydarzenia lub chwytliwe hasło reklamujące produkt. Napis powinien być odpowiednio wyeksponowany, warto użyć dużej, kolorowej czcionki. To właśnie na tą część plakatu padnie pierwsze spojrzenie osoby przechodzącej obok reklamy. Sprawdź na https://www.copyshop.krakow.pl/oferta/plakaty/ dobrą ofertę.

Podstawowe informacje

W przypadku wydarzenia zamieśćmy dane dotyczące miejsca, czasu i dostępności biletów. Jeśli oferujemy produkt, podajmy jego cenę oraz specyfikację. To pozwoli zwiększyć zainteresowanie odbiorców.

Dane kontaktowe i sponsorzy

Kiedy oferujemy jakiś przedmiot lub usługę, warto podać numer telefonu czy adres e-mail, pod którym osoba zainteresowana otrzyma więcej szczegółowych informacji. W przypadku plakatu reklamującego wydarzenie typu koncert czy mecz piłkarski, warto na dole umieścić pasek z logotypami sponsorów, patronów medialnych oraz innych podmiotów, które są zaangażowane w organizację eventu.

Powinniśmy także pamiętać o ciekawej grafice na plakacie, która przyciągnie wzrok przechodniów.